Kasy biletowe

2 maja 2017 r. (wtorek) dyżur pełni Punkt Obsługi Klienta – Kasa Biletowa „Ozimska” czynna w godz. 7:00 – 14:00.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kasy Biletowe i Punkt Obsługi Klienta

* W roku 2017 dyżur w soboty pełni
Punkt Obsługi Klienta "Ozimska"
przy ul. Ozimskiej 15 w dniach:

28 stycznia; 25 lutego; 4 marca; 1, 29 kwietnia;
maj - bez dyżuru; 3 czerwca;

w lipcu i sierpniu - bez dyżuru;

2 , 30 września; 7, 28 października;
4 listopada; 2 grudnia

   

1. Kasa “Pużaka”

ul. Pużaka 58

czynna:
poniedziałek – piątek:


6.00 -19.00

tel.

77 455 86 20

2. Kasa “Karo”

ul. Niemodlińska 19B

czynna:
poniedziałek – piątek:


6.00 -19.00

tel.

77 474 48 54

3. Punkt Obsługi Klienta "Ozimska"

ul. Ozimska 15

czynny:
poniedziałek – czwartek:


8.00 -16.00

piątek:

10.00 -18.00

Kasa biletowa

czynna:
poniedziałek – piątek:


6.00 -19.00

dyżurne soboty:

7.00 -14.00*

tel.

77 454 43 38

 

Punkt Obsługi Klienta

W punkcie, oprócz dwóch kas biletowych, prowadzących sprzedaż biletów jednorazowych i okresowych oraz przyjmujących wpłaty opłat dodatkowych, mieści się stanowisko obsługi klienta, w którym pracownicy Spółki udzielają informacji na temat:

  • oferty biletowej,
  • uprawnień do ulg w opłatach za przejazdy środkami komunikacji miejskiej,
  • regulaminu przewozu osób i rzeczy w środkach transportu Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego Sp. z o.o. w Opolu,
  • zasad przeprowadzania kontroli biletowej
  • oraz przyjmują:
  • zlecenie na ekspozycję reklamy w autobusach,
  • opłatę manipulacyjną,
  • reklamację dotyczącą kontroli biletowej,
  • wnioski dotyczące funkcjonowania komunikacji miejskiej.

 

Uwaga!

Pierwszy zakup biletu okresowego imiennego

W przypadku zakupu biletu imiennego okresowego po raz pierwszy istnieje konieczność wyrobienia legitymacji MZK Sp. z o.o. W związku z powyższym należy przedłożyć jedno zdjęcie (np. paszportowe) oraz wypełnić pisemną deklarację zgody na przetwarzanie danych osobowych przez MZK Sp. z o.o. w Opolu, podając imię, nazwisko oraz datę urodzenia osoby, na którą ma być wystawiona legitymacja.

Oświadczenie pasażera

Translate »